Even voorstellen

Welkom op mijn website.

 

Met heel veel plezier heb ik altijd "in vaste dienst" gewerkt bij verschillende bedrijven, van vrachtvervoerders tot reclamebureaus. Maar uiteindelijk vond ik het tijd worden om een nieuwe stap te maken, mijn hart te volgen en te kiezen voor afwisseling op elk gebied. Niet alleen in werkzaamheden, maar ook in werksfeer en bedrijven. En vanuit die gedachte is in 2015 Hanja de Boer Creative & Management Support ontstaan.

En of het nu gaat om een tijdelijk project van een aantal dagen of weken, de organisatie van een evenement (vanaf het maken van het draaiboek tot en met de evaluatie aan het einde van het project), het maandelijks bijwerken van uw website, het schrijven, redigeren en SEO-proof maken van uw teksten, een vervanging wegens ziekte of zwangerschap..., ik kom graag persoonlijk uw onderneming van dienst zijn of blijf op digitale afstand als u dat liever heeft.

 

Ik heb een uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal (spreek- en schrijfvaardigheid), HBO denk- en werkniveau, goede communicatieve vaardigheden, leidinggevende capaciteiten en ruime kennis van MS-Office en diverse softwareprogramma’s. 

 

Verder ben ik accuraat, stressbestendig, proactief, besluitvaardig, zelfstandig, flexibel en representatief.

 

Kortom: Een Interim Professional op HBO-niveau met no-nonsense-mentaliteit en oog voor detail.

 

Voor een uitgebreid overzicht van mijn werkervaring verwijs ik graag naar mijn CV.

Met vriendelijke groet,

Hanja

 
Hanja de Boer Creative & Management Support  *  Tel. +31 (0)6 5571 0418  *  info@hanjadeboer.nl 
 

©2015 Hanja de Boer Creative & Management Support

  • LinkedIn - grijze cirkel
  • Google
  • Instagram - Grey Circle
Ik ben Hanja